piątek, 24 czerwca 2016

WAKACJE!

Cześć kochani. Tu Ola. Dzisiaj w końcu wymarzony dzień wszystkich uczniów - WAKACJE. Wakacje kojarzą mi się z miłym i kreatywnym spędzeniem czasu. Robieniem tego, co się lubi i na co ma się ochotę. Bez przymusu i codziennych wczesnych budzików. 


Lubię w wakacje rozmyślać nad różnymi tematami. Różnymi, dosłownie. Moja wyobraźnia nie zna granic ;) I nawet, kiedy wiem, że tego nie zrobię, lubię postanawiać i stawiać sobie coraz to nowsze cele. Niestety czasem nie do osiągnięcia.

Myślę, że te wakacje będą mocno powiązane z tzw. blogsferą. Nic na siłę, ale raczej posty i moja aktywność będzie regularna. 

Uwielbiam wakacje. Zdecydowanie wolę je od ferii, bez porównania. Na pewno będę często wychodzić na dwór, organizować nocki z dziewczynami, basen, woda, słońce, wakacje są świetne!

Dzisiaj odebrałam świadectwo. Z paskiem ;)  Ogólnie 1 klasa gimnazjum dosyć szybko zleciała, i zanim się obejrzałam, są już wakacje, jednak te 10 miesięcy dały po sobie ślady i były dosyć intensywne. 

Ogólnie to wszystko mówiąc, dobiegam do końca tego postu. Życzę Wam cudownych, pogodnych wakacji spędzonych ze świetnymi osobami!

Ola


3 komentarze:

  1. Też życzę udanych wakacji:)
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za słowo z tą regularnością! Pięknych wakacji życzę :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń