środa, 15 czerwca 2016

15 faktów o mnie-Oliwia



Hejka, dzisiaj przychodzę do was  z pierwszym wpisem i jest to  15 faktów o mnie. Bez zbędnego gadania zaczynajmy!




1. Uwielbiam tańczyć i śpiewać przed lustrem.

2. Lubię komponować nowe stylizacje.

3. Moja codzienna fryzura do szkoły to kitka.

4. Nie mam rodzeństwa.

5. Pragnę mieć na wakacje "ombre"

6. Uwielbiam koty i psy.

7.  Mam 3 przyjaciółki: Daria, Ola, Sylwia.

8. Nie cierpię czytać lektur.

9. Lubię mieć porządek w pokoju.

10. W wolnym czasie lubię sobie porysować.

11. Miałam złamany nos i pękniętą rzepkę w kolanie.

12. To nic, że mam 14 lat i tak nie umiem oddac moich misiów z dzieciństwa.

13. Uwielbiam jazde na rowerze, rolkach i deskorolce.

14. Mam bardzo dużą rodzine.

15.Kocham życie za to, że nigdy nie można nic przewidziec i wszystko dzieje się tak szybko.

To był taki krótki post dotyczący 15 faktów o mnie. Mam nadzieję, że wam się podobało. Piszcie w komentarzach czy jakis fakt jest podobny do waszego.

Pozdrawiam Was bardzo gorąco!!!

Do nastepnego i cześć♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz