środa, 15 czerwca 2016

15 faktów o mnie - Ola


Witajcie! Z tej strony Ola, a dzisiaj mam dla Was pierwszy post, jakim jest 15 faktów o mnie. Myślę, że warto dodać taki post na początek, by lepiej poznać autorów bloga. Zapraszam!








1. Uwielbiam robić zdjęcia, na razie amatorskie, sklejać filmy, bloggować i dekorować

2. Mam 4-miesięcznego psiaka o imieniu Richie

3. Nie lubię, gdy ktoś odemnie odgapia

4. Jestem osobą zwykle spokojną, jednak czasem nieco wybuchową, przez co nie kiedy denerwującą

5. Bardzo lubię czytać blogi, za to nie cierpię czytać książek

6. Uwielbiam kolor turkusowy i biały

7. Mam 3 przyjaciółki : Daria, Oliwia oraz Sylwia

8. Mam pecha i jestem małą niezdarą. Często się przewracam i potykam. O co? o wszystko.

9. Nigdy nic sobie nie zwichnęłam, ani nie złamałam

10. Uwielbiam komedie, nie cierpię horrorów

11. Mam klaustrofobię i mizofonię

12. Uwielbiam lody avocado i ciasteczkowe

13. Zawsze chciałam płynnie mówić w języku francuskim

14. Mój znak z odiaku to waga

15. W przyszłości chcę mieć mały tatuaż. Na nadgarstku, lub na plecach.

Serdecznie dziękuję za przeczytanie tego zwięzłego i nieco suchego moim zdaniem postu. Wkrótce bardziej rozbudowane i kreatywne. Zapraszamy do komentowania! ;)


3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie tagi! Bardzo ładny blog:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są takie posty! Też chciałabym mieć tatuaż na nadgarstku :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post!
    obserwuję <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń