niedziela, 21 sierpnia 2016

Co u mnie, przygotowania do szkoły !

Hej, po raz kolejny długo nas nie było, ale nie będę usprawiedliwiać lenistwa. Po prostu czasem posty będą pojawiać się tak, a nie inaczej. Dziś opowiem trochę co u mnie. ;)



W ostatnim czasie nie działo się w sumie nic specjalnego. W wakacjach najlepsze jest, to, że możemy wstawać o której chcemy. Tak, właśnie codziennie mam takie dni :)

Na tym blogu niestety rzadko pojawia się cokolwiek. No niestety tak już jest i raczej tak zostanie. Jest to spowodowane naszym lenistwem. Więc nie chcę nic obiecywać, ale chcę dodawać takie posty co u mnie. Więc będzie to blog częściowo 'życiowy' ?!!?1?!


Nie wiem jak u Was, ale u mnie trwają już przygotowania do szkoły. Zeszyty kupione, plecak także, a.. noi piórnik i przybory. Chcielibyście haul?

W sobotę jadę do Wrocławia do Aqua parku. Tak, właśnie tak. Noi co w związku z tym? Raczej nic.


Ja już wiem, dlaczego z tym blogiem jest tak, że nic się tu nie pojawia. Mamy swoje blogi, i bardziej interesują Nas one, niż ten.

Tak, to taki smutny blog bez życia :/ W każdym razie teraz zarzucam Wam kilkoma zdjęciami ala inspiracjami. Acha, noi do zobaczenia.


9 komentarzy:

  1. No fajny post :) Cóż mogę więcej napisać. Zrób haul chciałabym się czymś zainspirować.
    Gdyż ja do szkoły nie mam jeszcze nic oprócz książek :') Zawsze zostawiam wszystko na ostatnią chwilę :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już wszystko mam do szkoły. :) Zrób haul bardzo lubię takie posty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób haul. :)
    Moje przygotowania do szkoły to tak średnio idą, bo póki co to mam tam plecak, piórnik i kilka zeszytów. :D
    Taaak, wakacje, można wstawać o której się chce, ale niestety niedługo już koniec...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są piękne :)
    Opisz wizytę z Aqua Parku :)
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Haul zawsze spoko więc możesz zrobić :) Co do szkoły to ja się do niej nie przygotowuje bo szkołę średnią skończyła. teraz może pójde na studia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Haul'e szkolne są bardzo popularne na blogach i dużo osób je chyba lubi wię możesz zrobić. Świetne fotki!
    xmovist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Haul'e szkolne są bardzo popularne na blogach i dużo osób je chyba lubi wię możesz zrobić. Świetne fotki!
    xmovist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać różne posty o szkole typu Back to school różne szkolne haule Świetny post
    POzdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń